15 ushqime që duhet t’i konsumoni për hir të kujdesit të gjirit!

Një nga rrugët më të mira për shëndetin dhe kujdesin e gjirit është edhe ushqyerja.

“Të hash një dietë të shëndetshme mbështet kujdesin e gjirit duke zvogëluar inflamacionin, duke ndihmuar në ruajtjen e një peshe të shëndetshme dhe duke përmirësuar shëndetin metabolik, të gjitha këto mund të ndihmojnë në uljen, por jo eleminimin e rrezikut të kancerit të gjirit”, shpjegon Cathy Leman, e mbijetuar e kancerit të gjirit dhe dietologe e certifikuar. “Një dietë e shëndetshme i jep trupit tuaj vlera ushqyese, siguron energji dhe ndihmon në stabilizimin e sheqerit në gjak dhe presionin e gjakut.”

Më poshtë, gjeni 15 ushqime “miqësore” për gjoksi që rekomandojnë zakonisht ekspertët.

  1. Rukola dhe lakra jeshile
  2. Hudhra
  3. Thjerrëzat
  4. Çaj jeshil
  5. Peshk
  6. Boronicat dhe manaferrat
  7. Perime si karota, patate të ëmbla, brokoli, lulelakër etj, që përmbajnë karotenoide dhe antioksidantë, të cilët mund të zvogëlojnë incidencat e kancerit të gjirit.
  8. Kos
  9. Elbi dhe tërshëra
  10. Farat e lirit
  11. Qepët
  12. Arra
  13. Frutat agrume
  14. Në fakt, të gjitha frutat
  15. Bimë dhe erëza

 

Për t’u bërë pjesë e page dhe grupit të “Maska.al” ne FB mjafton të klikoni:
Like Page
dhe Join Group




Advertisement